Enkelt...

Jag äter jämt en massa skit, äter inte när jag borde och när jag sen blir så hugrig att jag håller på att avlida tar jag det som står närmast...Godis, fikabröd, barnens pannkakor eller joughurt och start...Det håller inte!
 
Det här är en jätte enkel lunch och så himla god, det bästa av allt är att man blir riktigt mätt. Visst vill man så kan man ju ta en bakad potatis till, det skulle också vara jättegott..Men nu ska ju jag avstå från kolhydrater=)
 
TONFISKRÖRA MED KAPRIS Lchf
2 portioner
1/2 lök
1 burk tonfisk i olja
1 hårdkokt ägg
1 msk majonäs
2 msk cream fraiche
1 msk kapris
1 tsk dijonsenap
Lite pressad citron
salt
peppar
 
Hacka löke, tillsätt tonfisk och det hackade ägget. Blanda ner resten av ingredienserna och rör om.
Servera med avokado och sallad.
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ngt i min smak!

Svar: verkligen värt att prova=)
Linda Johansson

2012-09-25 @ 20:32:52
Postat av: Anci

Tack snälla för dina recept. Jag blir så inspirerad. Ska testa att göra dem också. Tack!!! Ha det bäst.

Svar: Tack snälla.
Linda Johansson

2012-09-26 @ 20:15:42
Postat av: Linda

Det där var sååå gott! Jag hade vanlig kokt potatis till då jag skippar lchf.

Svar: Ja men visst är det...Och jag förstår att det var gott med potatis till, då jag älskar potatis!
Linda Johansson

2012-09-27 @ 13:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0