Nogatlockar...

Ja jag vet att det är mycket bak och lite blommor just nu, med det här är inte bara en blomblogg...utan en inspirationsblogg. Jag gillar att skriva om det som finns runt i kring mig, mina killar, mitt liv, mitt jobb och allt fin och roligt som just inspirerar mig och gör mitt liv till det, det är. Tråkigheter och vardasbråk försöker jag lämnar  utanför ( om jag inte är väldigt upprörd ), för det är ju något alla har. Mitt mål är att inspirerera er, och det kan man ju bli av olika saker, så just nu får ni hitta inspirationen i mina bakverk, för vem skulle inte vilja "impa" och bjuda på den här????

Mjölkcholadkaka med nogat och cashewnötter

 

Jag gjorde den här för inte länge sedan, men ville visa vad fint och enkelt man kan dekorerade. Två dubbelnoga och en osthyvel kan göra att det ser väldigt proffsigt och avanserat ut...

Receptet hittar ni här!


Kommentarer
Postat av: Vendela

Det är bara kul med bakning! :D Tack för inspirationen.

2010-06-02 @ 20:54:20
Postat av: Petra

Den ser helt fantastisk ut!! Tack för dina goda tips! Jag bara väntar på att få komma hem o baka.



Ses i eftermiddag då du ju ska hjälpa oss med annan inspiration!

2010-06-03 @ 07:51:17
Postat av: Daniella - BakeCake

Vilken jätte fin blogg du har! Makalöst fina bilder! Här kommer jag definitiv kika in många fler gånger! Kram Daniella - BakeCake

2010-06-03 @ 18:02:39
URL: http://bakecake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0