Sovade kineser...

Här kommer denna resas samling av sovande kineser. Det blev ett par stycken även denna gång;). Och det hade kunnat vara så många fler, men i bland han jag inte ta fram kameran och ibland blev det lite för pinsamt att ta kort...Typ när de sitter andra runt om som inte sover..Då får jag lite konstiga blickar över att jag tvärstannar sliter fram kameran och fotar en sovande människa...haha
 
Men jag tycker att det är så kul och framför allt så fascinerande, tänk att man bara kan somna vart som, oavsätt om man jobbar och oavsätt vilket jobb man har. Städerska, vakt, säljare i en monter, guide, polis, sjuksköterska, receptionist..ja jag har nog sätt allt. Visst alla kan vara trötta, men här somnar man där man sitter eller står, skit samma vem som ser...Det är nog det som är det som roar mig mest!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josephine

Alltså, det här är nog den roligaste bloggkategorin jag nånsin sett! Visste inte att kineser var så bra på att sova... Önskar själv att jag var lite kines för jag har jättesvårt att sova nån annanstans än i min egen säng...
Hur kul som helst!

Svar: haha ja det är nog en liten annorlunda kategori=) Jag kan lova att vi har roligt när vi gå och fotar alla, och de är inte svåra att hitta...De sitter/ligger/står över allt=)
Linda Johansson

2013-07-30 @ 20:08:12
URL: http://josephinesblommor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0