Saknat...

I går fick jag äntligen chansen att göra en brudbukett igen, gud så länge sedan det var och gud så jag saknat det. Jag har saknat att göra något jag är riktigt bra på, något som sitter i mig och bara går i farten, att vara kreativ och skapande. Ja jag har verkligen saknat mina brudbuketter....
 
Det här var en väldigt valfri bukett, kunden kom in och sa, jag ska ha en handbukett...Ja ha till en begravning sa jag...NÄ till ett bröllop sa han helt lågiskt!!
Okej vad vill ni ha..Något fint att ha i handen, gärna med några röda rosor...Gör något vackert, vi litar på dig=)))
 
Jag tycker den blev väldigt vackert...
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Underbart vacker!! Du är jätte duktig!!!

Svar: Tack=)
Linda Johansson

2013-03-18 @ 14:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0