Roligt...

Nu är verkligen våra krukor ute i butik. Många kunder har fått leverans och många har fått ut dem i butiken. Vi har önskat att få se bilder från skyltningar där Mitt&Ditt s krukor finns med. Och oj så mycket duktiga florister det finns där ute i Sverige:). Den här bilden är från Blomsterhörnan i Örnsköldsvik. Och det är duktiga Camilla som skyltar.
Våra krukor är som sagt baskrukor, rena enkla och stilfulla i härliga färger. För att skapa en mysig helhet i sin egen stil måste man använda sig av andra leverantörers produkter. Jag har alltid tyckt att man måste välja godbitar från flera leverantörer för att skapa den perfekta säljande känslan i butiken.

Camilla har verkligen lyckats:)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh va kul att se min skyltning här!!!

Svar: Men självklart Camilla, du är ju en av de duktigaste floristerna jag vet =)
Linda Johansson

2013-03-15 @ 20:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0