Min sis...

Ni har kanske snappat upp att en av mina systrar har flyttat till Australien...Jag var rätt emot det, kan man lätt säga. Men jag har börjat att vänja mig vid det och nu önskar jag bara att allt ska lösa sig för dem så de kan stanna och leva sin dröm...Även om jag hatar att hon är så långt bort.
Det är jobbigt att ha en av sin bästa vänner så långt bort..hur kul är det att ta en fike genom viber eller en lunch på skype. Det blir liksom inte det samma!
 
Hon bloggar om allt roligt de gör " där borta"..Det ser verkligen härligt ut, och man blir mer än avundsjuk...Kika in på hennes sida så får ni se hur hon har det http://steinerwife.wordpress.com/
 
 
I natt vaknade jag ochkände mig klarvaken, vad gör man då?? Jo kollar Iphonen så klart. Jag upptäcker att hon bloggat om lilla mig. Det gjorde mig både glad och ledsen och det både värmde och gjorde ont...För jag saknar henne så!
 
Grät en skvätt och lyckades somna om:)...Tack för att du finns, Lav Ya!
 
Här har ni det hon skrev....

(Jag har en vän som jag alltid kan räkna med, en vän som jag aldrig vill vara utan. En vän som jag tillsammans med har haft en himla massa skoj med, och en del mindre skoj också men det braiga överväger och överglänser allt det andra. Vi har blivit så tighta under åren att inget någonsin skulle kunna sära på oss. Vi säger vad vi tycker, vi tycker inte alltid lika även om vi förstår varandra och tänker lika. Vi har likheter och olikheter. Hon är kämpe som har varit med om mycket men med stark vilja klarat sig igenom det och fortsatt vidare. Hon tänker alltid på allt och alla och är ofta steget före hela tiden.

Hon är en otroligt kreativ människa som inspirerar många inklusive mig, allt hon skapar blir otroligt vackert likaså hennes underbara små pojkar. Vi har bråkat genom åren men vi har skrattat mycket mycket mer. Vi har varit tokiga tillsammans, vi har dansat på bord, lärt ut armbågsdans på otten och drömt om framtiden på en het strand tillsammans.

Det är så klart min storasyster Linda som ska ta åt sig av allt jag skrivit!

I LAV YA SIS!)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0