Inspiration...

I dag så har regnet öst ner här, inte bara här har jag hört utan nästan över hela Sverige. Så i dag passade jag på att gå igenom alla mina kort, var tvungen att rensa och sortera lite. Jag upptäckte att jag har hundratals bilder på mina brudbuketter. Vad ska jag med dem till nu???
Men så tänkte jag att varför inte visa er dem, så där lite då och då. Jag vet att mina buketter varit uppskattade här förut, och att det de har inspirerat många blivande brudar. Så när jag fortfarande har möjligheten så tänker jag även ge er den=)
 
 
Det här är mina absoluta favoritfärger just nu, och jag bara älskar att det inte syns något grönt eller att det inte är något pynt. Bara helt ren och enkel.
Akito ros, Vendela ros, pioner och Eustoma-Prärieklocka.
 

Kommentarer
Postat av: Josephine

Ja! Vad roligt med bröllopsinspiration! Det kan en inte få för mycket av :)
Har du inte kvar din butik? Jag har precis börjat läsa din blogg så jag har lite dålig koll... Jättefin och inspirerande blogg har du i ala fall, av det jag sett :)

Svar: Kul att du hittat hit och att du gillar den. Jag sålde min butik i Januari i år efter att varit egen i 14 år. men nu kände jag att nu eller aldrig ska jag göra något annat. Så jag och en kompis har startat ett import företag inom krukor, pynt och presenter. Så jag är kvar i branschen fast på ett anat sätt=). Vi finns på Formex och heter Mitt&Ditt Underbara Liv C11:58. Kom gärna förbi , du är jätte välkommen!
Linda Johansson

2013-07-30 @ 18:15:56
URL: http://josephinesblommor.blogspot.com
Postat av: Sandra

Wow, du är så himla duktig på att binda brudbuketter! Jag blir helt salig när jag ser bilderna på din blogg! Tänk om jag hade bott i närheten och du hade kunnat göra min brudbukett.. :)
Tack för all inspiration, hoppas att jag kommer få ha en bukett som är lika fin!

2013-10-14 @ 17:38:53
URL: http://lehnore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0