Bra dag...

I dag har jag jobbat med Linda, en super tjej. Hon är en drömanställd...det kan jag lätt lova=).. Och så var det en praktikant. Praktikanten var ny och det medför ju en del frågor... Blev aningen förvirrat när hon ropade på oss, då vi båda svara varje gång...men bättre det än att ingen svarar..
Chefen är på semester så Linda och jag har försökt hålla ställningarnai dag.. Måndag betyder beställa växter, torrvaror, snitt, buntar ( tulpaner och rosor) mm. Och det är ju det är ju sånt jag gjort hela tiden på Akleja..  Men Nja, måste säga att det är lite skillnad.. Inte riktigt samma tänk, inte samma volymer och en helt annan åtgång än vad jag är van vid! Tänk att det är samma yrke men att det kan skilja så mycket från butik till butik. Linda är ju lite mer insatt och har varit med här längre än jag...Så vi slog våra kloka huvuden ihop och gjorde vårt bästa och vi känner oss nöjda.....eller??  haha ja det har varit en virrig och rörig dag för att få till allt, men vid stängning 20.00 så kände vi att vi hade koll och att vi hunnit väldigt mycket.
Bra dag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0