Väskor...

Vi delar ut våra superfina tygväskor underhela mässan. de har verkligen blivit poppis. Många som fick den förra mässan fast så i lite vårigafärger, säger att det är den bästa väska de har...Att den används dagligen till och från jobbet. Så himla kul, det känns ju extra kul att få ge bort något som verkligen kommer till användning.
Och det är också kul att få höra att just våra väskor syns över hela mässan, vart man än är, i vilken hall, monter eller gång så ser man alltid en Mitt&Ditt väska=)
 
Och de bidrar faktiskt till många ny kunder som kommer av nyfikenhet för att de sätt väskan cirkulera. Och självklart kommer många bara för att be om en, många frågar till och med om de inte kan få köpa en sådan där fin väska de sätt att så många går runt med... men inte behöver man köpa någon, ju mer vi syns, ju mer finns vi!
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Måste säga att jag är väldigt avundsjuk på de som går omkring med era väskor;) Dom är riktigt fina, likaså era produkter. Lycka till med ditt och Karins företag!

2013-08-23 @ 20:42:19
URL: http://www.lindasblommorodesign.blogg.se
Postat av: Madeleine

Jag älskar min! Handväskan fick genast lämna plats på "kassen" :)

2013-08-24 @ 09:59:35
URL: http://elinelundsliv.blogspot.com
Postat av: Linnea

Hej

Om man inte var på Formex mässan- kan man få tag på dessa ursnygga kassar/väskor på annat sätt? Har ni någon for av webbshop?

// L

2013-08-26 @ 12:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0