Min Mormor...

Min söta fina lilla mormor finns inte mer. Vi har funnits vid hennes sida i flera dagar nu, och i morse var jag och mina systrar på väg till henne när vi fick reda på att hon somnat. Det är så jobbigt men det är okej. Vi har vetat det och vi har varje dag när vi gått i från henne sagt farväl. Jag hoppas så att hon känt och hört att vi varit där, att det har gett henne lugn att höra våra röster.
I min värld kommer man till det vackraste, underbaraste och lyckligaste plats när man går vidare. En plats där allt är så fint och så lyckligt, där inga problem, krämpor eller bekymmer finns. Man möter alla dem man innan  förlorat. Men jag tror också att de man älskar alltid finns runt i kring oss, jag tror att mormor kommer att vara vid vår sida och hjälpa oss i de stunder vi behöver och glädjas med oss då vi lyckas. Lite som en skyddsängel.
Det känns tomt, men det blir bättre...
 
Älskar dig finaste mormor.

Kommentarer
Postat av: Agge

Kram ♥

2012-10-17 @ 19:05:54
URL: http://farmoragge.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Så vackra ord ♥

2012-10-17 @ 21:29:19
Postat av: Ulle

Va fint! Tänker på dig... Kramar

2012-10-18 @ 08:39:59
Postat av: Mamma

Du hittar alltid de finaste orden Linda. Jag är så lycklig över att ha er alla som kunde vara hos mormor de här dagarna. Själv satt jag på Cypern och tyckte att jag var vid världens ände. Ni ska veta att jag var med Er och "lilla Mamma" varje sekund. Jag har alltid funnits vid hennes sida, men just när hon kanske mest behövde mej, var jag på semester. Typiskt, men när Mamma drog sina sista andetag satt jag i sanden på stranden och gjorde ett vackert hjärta till min älskade Mamma. Jag fotade det och skulle skicka det till bror samtidigt som han ringde mej och sa att mamma somnat in. Mycket starka känslor, jag hoppas du kan lägga in bilden Linda. Kramar till alla nära och kära.

2012-10-18 @ 17:41:50
Postat av: Anci

Skickar varmaste kramarna till er !!!

2012-10-20 @ 20:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0