Crowded..

Men hallå vi är i Kina, det är vad man får förvänta sig=)
Här på bästa shoppingstället är det verkligen smockat med folk, men vad gör det, det känns som om det hör till. Man får inte ha brottom för allt tar sin lilla tid och för att inte tala om taxi hem..ojoj.
Den här gången var det omöjligt att få en taxi, tillslut beslutade vi oss för att ta en svart taxi, hur farligt kan det va vi är ju två!!
Och faktiskt var det en väldigt trevlig och hjälpsam kille som tog oss hur smidigt som helst till hotellet. MEN att ta sig till hans bil från var vi hittade honom. Kom, kom visst det var bara att följa efter, men först över en påfartsväg och sen över ena filen på en motorväg, med bilar,bussar, lastbilar och mopeder svischandes runt oss...Kasta väskorna över ett staket och sen själva klättra över...I kort kjol...Där mitt på motorvägen tvärnitar en bil och den ska vi kasta oss in i..Ja det gick ju men snacka om hjärtklappning och genomsvettiga=)
 
Vi sa ju att tillsammans klarar vi allt...även det här!!
 
(förlåt mamma)
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, det är ju en så´n sak jag menar när jag säger: -Gör inget som du vet att jag inte skulle gilla!!!

2012-10-26 @ 09:05:07
Postat av: Liselott

Ni är ju för roliga :) Go girls

2012-10-26 @ 12:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0