Klart ni ska komma...

Nu börjar jag att köra mina kranskvällar. De är i stort sätt uppbokat, men jag har en kväll kvar som jag har kallat en MIXkväll. Det är då inget sällskap bokat utan vem som kan anmäla sig. Man kan komma själv eller med en vän....Klart ni ska boka in er den kvällen MÅNDAG 26/11... Skynda Er att boka då det inte får plats hur många som helst!
Det blir en jättetrevlig kväll då man får från grunden binda sin egen krans och men får välja fritt av allt vårt fina julpynt att dekorera den med. Kvällen kostar 250 kr ink kransen. Dessutom har man 20 % på allt i butiken, Kanske kan passa att köpa lite julklappar..
 
BOKA NU 0121-15008
 

Kommentarer
Postat av: Annica Dahlström

Hej Linda,jag kommer inte den 26nov. Men jag lovar att komma o handla lite av dej alla fall.Ha de gott,Kram.

2012-11-21 @ 16:13:34
Postat av: Angela Christensen

Hej Linda. Jag kommer gärna på Måndag:) Finns det plats kvar? Kan jag ta med mig någon? Kram

Svar: Det finns fortfarande platser kvar, hur måga blir ni?
Linda Johansson

2012-11-22 @ 21:05:39
URL: http://blogg.mama.nu/angela
Postat av: Angela

Skit skit skit, jag får inte till det imorgon:( Och ingen som jag frågade kunde följa med. Många ville men imorgon var ingen bra dag:( Jag kommer in någon dag och kollar om det finns något annat datum som det finns lediga platser på.

Svar: å så synd=(
Linda Johansson

2012-11-25 @ 21:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0