Kvart i sju....

Dags igen...Den här kvällen tog vi med oss solen och helt plötsligt sommarvärmen hem till Maria ( ni vet min "slav"..hihi). En mycket trevlig kväll med mycket god mat..Maria hade lagat för ett helt kompani så hungriga behövde vi inte gå hem...Vi bjöds på en kantarellsoppa så god att skålarna slickades=)

Vi blir allt bra tokiga när vi ses, mycket pajas i oss Aklejatjejer=)....Klart man måste köra lite wii smurfdans..haha Liselott och jag gav gärnet!

Tack igen gör en mycket trevlig kväll...Det värsta är att nu har vi varit hos alla..eller inte riktigt..nästa gång är det min tur!!!
Jobbigt vad ska jag göra för att "slå" alla andras superkvällar...


Kommentarer
Postat av: Ewa

Jättemysigt Maria! och gott så in i norden. Du glömmer väl inte recepten? Kantarellsoppan var helt fantastisk!!! Tack!

2012-05-22 @ 06:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0