Hur är det möjligt...


Jag fattar inte... VEM är det som går och snor av oss???
Det är inte första gången vi kommer ut och flera lådor är länsade på utplanteringsväxter. Vi är ju inte utanför butiken hela tiden, det är ju omöjligt...men hur kan man vara så fräck, Jag undrar om man verkligen kan njuta av sina sommarblommor om man vet att man stulit dem...Det är någon här i lilla Söderköping som fyller sin trädgård eller balkong med vita växter, i dag har det försvunnit 20 vita lobelia, 3 plättar i luft och 6 vita marguriter, sist var det ett 30 tal nejlikoplantorna.
Så jag ber er  som bor här att hålla ögon och öron öppna, för jag skulle verkligen vilja få tag på den som gör så här!!!

Usch det gör mig så ledsen att det finns så oärliga människor!





Kommentarer
Postat av: Inger

Jaadu Linda...oärliga människor finns det överallt. Det går snart inte att lita på någon idag. På sätt och vis hoppas jag att blommorna vissnar på en gång så att denna person inte får nån glädje av dem MEN det ger ju dålig reklam åt din butik..svårt dilemma.

Jag ska i alla fall hålla ögonen öppna.



Ha det gott.

Kram Inger i Söderköping.

2012-05-10 @ 23:29:12
Postat av: Annica Dahlström

Neej fy va tarvligt,att inte folk kan lära sej

vilket som är mitt o ditt.Hoppas verkligen att ni kommer på vem som gör detta,sådana fasoner vill vi inte ha.Ha en trevlig helg alla på Akleja,Kram

2012-05-11 @ 09:40:29
Postat av: jenny söderberg

rent ut sagt förjävligt!!!

2012-05-15 @ 08:37:43
URL: http://www.etageblommor.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0