Kvart i sju...

Japp nu har vi avslutat hela rundan, nu har vi varit hemma hos alla och vi avslutade här hemma hos mig. En super trevlig kväll med massa mat och mer dricka än vanligt...Är det avslutning så är det=)
Jag tycker jag har så fint på min lilla altan, men där kunde vi då inte sitta eftersom regnet visade sig titt som tätt. Men vi fick en titt på krokodilen i "busken"..haha

Jag är nöjd med min kväll, trots att jag alltid ska krångla till det så dant och bara laga sånt jag aldrig gjort tidigare...Typiskt mig!



Vi får se till att köra en ny runda...Men först har jag åter igen "bjudit in oss" på ett knytis någonstanns långt ut på landet=))))

Kommentarer
Postat av: Ulle

Är sååå nyfiken på menyn!!!

2012-06-10 @ 18:46:51
Postat av: Liselott

Tänk vad mycket gott det kommer bli på det knytiset :) Det vet vi ju nu när vi har ätit så god mat hos alla!

2012-06-10 @ 21:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0