På riktigt...

Jag vet att jag är lite tjatig i bland, men jag tycker att det har varit en sådan rolig resa, jag älska att se allt, älskar att få spruta ideer...och det finns inget bättre ställa att göra det på än här...du kan sitta hem och skapa ideer men det är här i fabrikerna man kan forma dem så som man vill att det ska vara. På den här resan runt om i Kina får man se hur det är på riktigt.
Mässresan är på ett annat sätt, men den är så viktig den med, det är där man kan hitta små ideer att bygga vidare på, se åt vilket håll trederna går, vilka färger och om det ska vara mönster eller vilka modeller alla sattsar på..Sen är det ju inte säkert att det är rätt, men det får hjärnan att börja snurra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0