En bil kommer lastad...

Igår satt vi i bil i över tre timmar igen för att komma till staden  Chao Zhou. Och på den vägen var det då mycket att se, det händer något hela tiden så det finns inte en chans att hinna somna..

Jag vet inte hur många bilar full lastade med grisar vi körde förbi...Stackarna. Helt plötslift står ett svart litet lam helt ensam vi d vägkanten, på motorvägen...Undra om det är som att se en svart katt...tvi, tvi, tvi. Och nä ser man där...där sitter en man och bajsar helt öppet. Ja ha se där kommer en stor, enormt stor gris springande över vägen ut i alla trafik, med en liten tant springande efter...utan att se sig för, mitt på motorvägen!!!

Och allt detta försöker jag ta kort på, men jag kan säga att det är lite svårt när han som kör, kör i 170 ...Han har gps ändå fick vi backa två gånger...ja men visst på motorvägs avfarter så klart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0