Herr Älg...

Igår kväll var jag en sväng till butiken, kändes mer som om jag var en kund än att det var min butik. Jag har ju varit borta rätt mycket på sista tiden, så jag har bara varit ett par dagar på snart en månad....Så förstå att jag kände mig bortkommen. Men i morgon hoppas jag att vi alla är friska och att lill Olle kan gå till dagis...känns som det är dags.

Ivarje fall fanns det mycket fint i butiken, och allt kändes så vårigt och härligt. Det hade också börjat att ramla in en hel del varor, kul...så snart får vi upp en massa nyheter i butiken.





På mässan nu så köpte jag dessa supersöta små älgbroscherna från Teddykompaniet, och det är klart de går att använda i planteringar...Det blir ju jättefint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0