Tionde kvällen...

 
I kväll hindrades de inte av någon snöstorm, dock 20 minus=). Men så trevlig att de alla kunde byta dag och komma hit en söndag eftermiddag i stället. De här tjejerna är ju rätt självgående nu för tiden, de säger att de inte kan och att de glömt..men efter typ tio julars krans bindning sitter det i benmärgen. Så det blir snygga kransar som är stilfullt dekorerade.
Det känns inte riktigt verkligt att det är sista gången...När ska det gå in att det är sista julen!!
 
 
Som tack för "trogen tjänst"..eller kanske mer för att de tycker om mig=) fick jag i dag paket. Det var en så bra present, något som är snyggt, stilfullt och något jag inte har. Jag ska visa...
 
 
TACK SNÄLLA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0