Nu är det klart...

Nu är det helt klart, kontraktet är på skivet och handpenningen betald.
AKLEJA ÄR SÅLT!
 
Och till alla som varit så oroliga över hur det kommer att bli...Det blir bra! Akleja kommer att finnas kvar, det kommer att drivas med samma anda. Det är klart att butiken kommer att göras om lite, få en liten annan stil, men jag lovar att ni kommer att känna igen er...På många sätt!
 
Det är nämligen mina anställda som kommer att ta över, Jenny och Paula. Det är jättekul och det kan inte bli bättre. Jag vet att Akleja kommer drivas vidare och jag vet att Jenny och Paula kan Aklejas stil, och alla kunder kommer att få det de vill ha, eftersom tjejerna har jobbat här i så många år att de vet och har lärt sig vad som önskas av Er kunder.
 
Men jag och mamma Ewa kommer att finnas kvar till den 12 januari, så vi kommer att serva alla våra kunder under hela jul- och nyårshelgen.
 
Det känns bra, klart att det känns konstigt och att jag ibland undrar vad jag gett mig in på eller om jag kommer att ångra mig...Men jag vet att det kommer att bli bra...För vet ni, nästa år ska jag fira allt man kan fira...Påsk skolavslutning, semester, 1-4 advent och framför allt jul och nyår=) Det har jag inte gjort ordentligt på 14 år!
 
Men nu hoppas jag att se er alla "goa kunder" flitigt här under jul och nyår...Ni är alla välkomna!
 
 
Ni kommer att klara det galant tjejer, jag tror på er!

Kommentarer
Postat av: En kund

Ni är helt fantastiska! Men vad ska ni hitta på nu? Blir nyfiken :)

Svar: Jag har tillsamman med en kompis startat ett nytt företag där vi kommer att importera krukor, presenter och pynt från kina. och sedan sälja till blomster- och present butiker. Det ska bli jättekul och verkligen spännande!
Linda Johansson

2012-12-11 @ 19:55:18
Postat av: Pia

Grattis! i dubbel mening, grattis till dig som ska "vara hemma" och grattis till tjejerna som inte ska vara hemma längre! ;-)

Svar: Tack=)
Linda Johansson

2012-12-11 @ 22:02:21
Postat av: Annica Dahlström


Grattis Linda,skönt att allt ordnar sej för alla.Och Grattis till tjejerna som tar över Akleja.Ha de gott.Kram.

Svar: Ja jag sa ju att det skulle bli bra, men det är klart jag kommer sakna allt. Men man kan ju alltid hälsa på=)
Linda Johansson

2012-12-12 @ 09:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0