Nionde kvällen...

Den nionde kvällen var alltså min inspirationskväll på stinsen. Det var många bekanta ansikten, som jag vet brukar gå varje år. Det var en rolig och lättsam kväll med många skratt och lite frågor=). Jag var jättenöjd och det kändes som de saker jag gjorde gick hem. Det som vann på utlåttningen gick hem mycket nöjda och glada!
De tyckte att det var lite sorgligt att det var min sista inspiration och de så att de kommer sakna oss, det känns ju jätteskönt att höra. Jag försökte intala dem att det kommer bli bra att Akleja kommer att finnas kvar , lite förändringar kommer det att bli, men det kommer fortfarande att finnas en Akleja anda med samma stil....På tis/onsdag lovar jag att berätta mer=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0