Glad...

Enbart i dag är det tre kunder och bloggläsare som varit inne i butiken och samtidigt som de handlar=) har de berättat hur mycket de uppskattar bloggen och speciellt alla recept. Och sagt att det är så många på jobbet och bland vänner som läser bloggen och provar recepten, och att allt är så gott och att jag gör så fint...Jag blir så glad , det verkligen värmer. Det roliga är att det är fler och fler som verkligen kommer in i butiken och säger att de läser bloggen och de flesta pratar speciellt om recepten...Hmm undra om jag ska byta yrke..haha

Just nu när ni kanske märkt att jag inte riktigt är på topp, så gör det under att få höra alla dessa positiva kommentarer, både i butiken och här.. att få höra att det man gör uppskattas, att jag inspirerar till att skapa om det än är att baka eller pyssla. Det stärker och gör att jag känner mig betydelsefull...

TACK TACK TACK sött ni....Det gör mig verkligen glad, och det behöver jag just nu =)



Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag håller på att utbilda mig till florist och jag älskar din blogg ^^, Kram!

2012-04-12 @ 21:56:48
URL: http://emiliahelene.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej Linda

Bakade två av dina senaste tårtor på min födelsedag.

Alla tyckte de var jättegoda. Imorgon ska jag bjuda på en av dom på jobbet. Den med nougat på är min favorit.

Baka mera för dina recept är verkligen både lätta och blir alltid favoriter hos alla.

Tack, från en trogen bloggläsare och kund.

2012-04-12 @ 22:24:32
Postat av: Kaksmulan

Även om jag inte är så flitig på att kommentera ska du veta att jag alltid följer din blogg. Älskar att inspireras av dina härliga bilder på blommor och prylar i butiken och dina grymma bakverk. Hoppas att allt snart känns ljusare för dig, efter regn kommer solsken ;) Kram och sköt om dig!!

2012-04-12 @ 22:34:42
URL: http://kaksmulan.se
Postat av: Sofie DJ

Jag tycker att din blogg är inspirerande och kul att läsa :-)!

2012-04-12 @ 23:37:04
URL: http://duvhok.blogg.se/
Postat av: Inger i Sörping...

Hoppas att du lite bättre nu, våren närmar sig och allt börjar se ljusare ut.

Jag läser din blogg så gott som dagligen och jag blir verkligen inspirerad av den. Den söta te/kaffemuggen kommer jag absolut att köpa, men bara en och enbart till mig...tihihi.

2012-04-13 @ 07:08:04
Postat av: VaGö

Tycker du har en väldigt inspirerande blogg. Tänk om du hade ett litet café i anslutning till din affär och hembakade tårtor o kakor. Sitta ner o njuta av både hembakt o blommor. Vore nåt. Trevlig helg.

2012-04-13 @ 10:38:27
Postat av: Pernilla i Valdemarsvik

Ja måste oxå komentera ditt ilägg idag:) Jag och många av mina kompisar läser din blogg varje dag plus att vi bakar dina recept och berättar för varandra hur det blev ;)Så måste säga att du är en enormt duktig och kreativ företagare och mamma. Säger ofta att vi ska åka in och besöka din affär men har fortfarande inte varit hos dej.Men en dag händer det.....Ha en bra helg Kram

2012-04-13 @ 12:32:51
Postat av: Lina L

Jag följer din blogg dagligen och kan inte annat än hålla med ovanstående kommentarer. Otroligt inspirerande blogg du har och bakverken ser supergoda ut (har dock inte bakat något av dem än). Ha en bra helg! Kram

2012-04-13 @ 13:34:09
Postat av: Lotta i Skåne

Har samma yrke som Du och tycker att din blogg är den mest professionella i branschen! Jag besöker din blogg i stort sett dagligen vilken man blir väldigt glad och inspirerad av!

Ta hand om Dig!!!

2012-04-13 @ 16:18:53
Postat av: jenny söderberg

du ÄR fantastisk på både bakning och mat!! Jag använder mig av dina recept lite då & då :))

Du skulle göre en kokbok/bakbok, absolut!!!

2012-04-18 @ 08:22:05
URL: http://www.etageblommor.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0