Vart tog tiden vägen?

Usch vilket dåligt samvete jag har för att jag inte bloggat något, men tiden har bara inte räckt. Långa byggdagar, långa säljdagar i montern, sena middagar, stressig inköpsdag till Akleja men oj så roligt det är. Idag är jag totalt slut, nästan så man behöver semester en vecka efter mässbygge...så klart får man inte det, men det är det värt. Jag älskar mässorna och allt som har med det att göra. Önskar bara att man han, vågar och orkar mer=)
Ett halvår till nästa, längtar redan...Men det är klart att det händer lite innan dess, Kina och showrooms bygge..och inte att förglömma, mitt lilla gästspel i Skövde...Gahaa!! Jag är inget nervös..NOT

Tack till alla för en superkul mässa!






Vi fick många kommentare och beröm för våra klänningar/tunikor även i år. Men visst är det fint när alla i montern har lika.





Kommentarer
Postat av: BlomsterDesign/Elli

Jag såg dig allt på mässan i lördags ;)

Men ville inte störa när du shoppade...

Hoppas du hittade mycket fint :)

Kram elli

2011-09-05 @ 15:46:48
URL: http://blomsterdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0