Vår plats..

Det här har varit våran arbetsplats i helgen, som en liten kiosk=)... Massor med arbetsytor, så himla skönt att vekligen få plats...Sen är ju varken Paula eller jag direkt ordningsamma eller städade av oss, så all plats var rätt som det var spårlöst borta =)....




Alla dekorationer upp ställda och klara för inspiration..eller kan ske man ska säga undanställda, vi fick ju ha allt på golvet underborden innan vi visade och ställde upp dem!


Mickad och klar, smått hysterisk, kallsvettig och som ett asplöv i kroppen....Vid första visningen skaka mina händer så dant att jag inte kunde hålla i de småsaker jag skulle använda. Som tur var slutade det...

Kommentarer
Postat av: Liselott

Gud så jobbigt att va så nervös. Tur att det gick över :). Antar att alla som var där blev imponerade!

2011-09-25 @ 19:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0