Tråkigt....

Jag inventerar...jag hatar det, jag är så less. Vet ni hur mycket småsaker jag har, och jag har också upptäckt vilken oordning jag har..
Men man måste ju, jag hittar på andra saker att göra hela tiden.. bloggen, mailen, facebook, ringer någon eller skickar ett sms...Men nu har jag gjort något annat typ 748 gånger på en timme...så det finns inget mer att titta på. Hjälp mig, ge mig något kul, överraska mig....PLEASE!!!! Ett litet sms, eller en kommentar, en liten hälsninghär eller på fb, en historia...något, bara något...make my day...



Får i varje fall köra lätta formen av inventering....Staplar!!

Kommentarer
Postat av: Liselott

Duktig du är som inventerar...så nu blir det inte för mkt inköp då? Har ju fullt ser jag på alla staplar. :)

2011-09-08 @ 18:58:15
Postat av: Ulle

Funderar på om jag ska komma och hjälpa dig, men risken är väl att det inte skulle bli inventerat alls.

Kramen

2011-09-08 @ 23:37:16
Postat av: Linda

Å du är så välkommen...Om vi inventerar snabbt så kan vi göra något roligare efter!!

Fast jag antar att du är rätt fast hemma nu:(



En annan gång...och då helt utan inventering!

2011-09-09 @ 07:01:16
URL: http://aklejatrend.blogg.se/
Postat av: Jenny Söderberg

Jag är imponerad av det jobb du gör!!!

2011-09-09 @ 10:52:13
URL: http://etageblommor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0