Hårkrans...

Vi har ju någon hårkrans då och då. Jag tycker det kan vara fin, jättefint...fast på midsommar eller på ett barn till ett dop eller bröllop.
Men många ska ge bort dem i födelsedagspresent, jämna år ... Jag vet inte, jag kan ju bara se till mig själv...Jag skulle inte vilja ha en när jag fyller jämt. Men jag vet smaken är som baken och det här är ju bara vad jag tycker.
Men visst är det fint och det finns ju så många olika sett man kan göra dem på...

Vad tycker ni...Skulle ni vilja ha en den dag en ni fyllde jämt och hade gjort allt för att göra er fin och se ung ut???


Kommentarer
Postat av: liselott

Håller med dig, men kanske när jag fyller 70, 80 och 90 år. :)

2011-09-18 @ 20:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0