Skövde i helgen...

Oj vad tiden går...Visa saker skjuter man lätt framför sig och tänker det är långt kvar....Men nu är det då inte långt kvar tills jag ska vara i Skövde. På lördag gäller det, då ska jag insperera andra florister med det vi på Akleja tycker är säljande, det vi gör och vad våra kunder gillar.
Skulle vilja förbereda lite saker, men det är så svårt för vi ska bara använda saker som finns hos dem...Och jag har ingen aning jag har aldrig varit där. Jag och min Paula åker tidigt på fredag, så vi har typ ett dygn på oss att hitta på vad vi ska göra...Det är klart att vi har tänkt ut vad vi ska visa, vissa mallar har vi...Men vi kanske får ändra våra tankar lite efter vad som finns...

Äh det går bra, jag känner mig lugn...Jag är den jag är, kan det jag kan och visar det jag själv gillar...Mer än så kan jag inte göra!!!



Bollar kommer definitivt att vissas...jag gillar bollar=)

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag vet att det funkar, jag har suttit med på så många inspirationer du hållit i. DET BLIR ALLTID BRA. Och Linda, nu har du ju Paula med dej, och hon har ju också fått mikrofon. Det har ju aldrig jag fått, det är ju bara att lämna över om det skulle bli tyst vettja.....

2011-09-21 @ 17:44:12
Postat av: jenny söderberg

gillar man runda former ska man tydligen vara en kreativ människa, å det passar ju på dig!!! det här går toppen!!

2011-09-21 @ 20:23:40
URL: http://www.etageblommor.se/
Postat av: Liselott

Det kommer gå så bra! :)

2011-09-21 @ 21:09:59
Postat av: Josefin

är det för euroflorist du visar? ska nämligen på deras inspirationskväll i gbg! :)

2011-09-22 @ 14:28:50
Postat av: Linda

Svar: Nej inte för Euroflorist, jag ska till Gustafssons i Skövde.

2011-09-22 @ 15:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0