Jag gjorde det...

Jag är helt slut, träningsverk i hela kroppen och en röst som en kråka....Men jag gjorde det. Och jag hade aldrig klarat mig utan Paula, vilket jobb vi gjort och vi fick i hop det så snyggt. Vi fick massvis med possitiva kommentarer som stärkte oss till skyarna..Jag är så glad att jag gjorde det, att jag vågade!

Nu ska vi packa i hop oss här på hotellet och sedan ska vi tillbaka en sväng till Gustavssons för att göra lite inköp...vi han inte riktigt det i går=)



Det kommer mer bilder jag lovar...

Kommentarer
Postat av: Liselott

Klart att du fixa det! Du om någon kan (och Paula med).

2011-09-25 @ 09:21:16
Postat av: jenny söderberg

visst är det en härlig känsla efteråt!! :)

2011-09-25 @ 09:26:37
URL: http://www.etageblommor.se/
Postat av: Karin

Bra jobbat!!! Nu kan du ju betrakta dig som ett

"proffs"!!!

2011-09-25 @ 10:01:33
Postat av: Kai

Tack för att du lät dig övertalas!

Har fått massor av feed-back från kunder som tyckte att det var riktigt bra..

2011-09-26 @ 20:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0