Gustafssons i Skövde...

Det är här vi varit helgen, hos Gustafssons i Skövde....En blomstergrossist som heter duga. Jag kan inget annat säga än att jag är imponerad, vilket ställe, vilka växter, vilket snitt och en sådan tillbehörs avdelning och en så enormt trevlig personal. Jag hade aldrig varit här innan så  det ända jag visste var att växterna var bra, hade ingen aning om hur mycket de hade.
Den pynt avdelningen ska man inte skoja om...Du hittar allt du behöver och säker en massa mer. På snittavdelningen finns inga hinder allt går att fixa. Och hur mycket snygga, fräscha och fina växter, många direkt från eget växthus i Mariestad. Ja, jag är verkligen imponerad. Vi har känt oss som "hemma", för gästfriheten finns då inget att klaga på...

Ja, ni fattar va!
Ni som har butik, handlar ni inte hos dem redan, så vad väntar ni på?????
De kör upp förbi Norrköping och säkert en bra bit neråt i landet och även åt alla håll och kanter där runt i kring... Ring och fråga om de kan köra åt ert håll, ni lär inte bli missnöjda!













Så mycket fint att vi höll på att bli tokiga, man kan ju tyvärr inte köpa allt!





Nu när jag kom hem märkte jag att jag missat att fota på tillbehörs avdelningen...Så klantigt!
Men ryktena säger att det snart kommer en hemsida där man ska kunna se de mesta som finns hemma..


Kommentarer
Postat av: Kai

Vi på Gustafssons Blommor blir (nästan) generade över ditt inlägg på bloggen. Mest blir vi glada för att vi har en nöjd kund! Det gör att vi orkar gå upp många tidiga morgnar och även ta kritik om vi har gjort fel!

2011-09-27 @ 07:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0