Du är det dags...


Ja i dag börjar röran. Vi ska få gatan utanför ombyggd, eller igentligen hela torget utanför. Alla trottoarer ska tas bort och det ska bli så kallad gångfartsområde. I 6-8 veckor ska de hålla på...Inte kul. Igentligen vet vi inte vad vi har att vänta oss, men det vi vet..känns inte kul. Vi kommer inte att kunna ha något utanför..och ni vet hur mycket vi brukar ha...inte kul. Vi och kunder kommer att få gå på plank in i butiken...inte kul. Det kommer i stort sätt vara avstängt för trafik...inte kul. Ja så här kan vi fortsätta länge, visst det kommer kanske att bli fint och bra i slutendan, men tills dess blir det jobbigt och kämigt.
Jag hoppas ni inte ger upp om oss bara för att det kan vara lite svårt att ta sig hit...För nu om någonsin är alla välkommna hit, så vi klarar de här veckorna!!!


Kommentarer
Postat av: jenny söderberg

vet hur det känns... hade byggnadsställningar utanför hela butiken vår till höst ifjol....å hyresvärden skulle fixa tävling för att locka in kunder till oss...hm. hur tror du det blev med det? inget. Å det var knappt någon som jobbade på dessa ställningar heller...å runt mina fönster och dörr, rann det så det ser värre ut nu än innan...MEN jag hoppas det blir bättre för dig :))) Du har ju så fint i skyltfönstret! I med några extra lampor kanske, som blinkar!! i alla de färger!!! nä nu skämtade jag, lite mat på detta så blir man nog människa igen :))

2011-09-15 @ 19:55:02
URL: http://www.etageblommor.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0