Utflykt med tjejerna...

Ja det var en trevlig kväll, en kväll med Aklejatjejerna. Vi saknade så klart mamma Ewa som sitter hemma med foten i paket och Liselott som fick sitta höggravid hemma i soffan. Jag vet inte vad jag förväntat mig, visste inte om det var min grej. Och jag kan inte säga vad som var bäst showen, stämningen eller att titta på allt folk som var där.
Det var absolut jättekul och jag tycker att Tomas Järvheden var helt klart bäst, rolig så in i norden, hade kramp i kinderna när jag kom hem...Paula var dock smått chockad hahaha... Ni som känner mig, säger att jag är pryd...Men då har ni inte träffat Paula, tror hon är hundra gånger värre!
Jag måste tyvärr säga att jag skäms aningen för det kvinnliga släktet, kvinnor i alla åldrar...så fulla, så fåniga, så patetiska , så våpigt (självklart inte alla)...Men gud så kul att titta på!



Helt klart värt att gå på, tror nog vi ska prova golvet och middagen nästa gång, leva sig in i det...Kanske vi ska vara dem alla tittar på och chockas över....Vem vet!!

Kommentarer
Postat av: Liselott

Ni ser ut att ha trevligt iaf. Jag var ju iaf med på middagen...:)

2011-10-01 @ 11:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0