Som en nål i en höstack..

Ja i dag har vi då inte varit i de vackraste showroomen. Herre min gud vilka ställen...MEN den som söker han finner. Och visst är det så, om man inte bara ger upp av första anblicken, utan letar ordentligt, ja då kan man hitta gobitar...även på de hemskaste ställen.

Ni kanske förstår vad jag menar.....

Första stoppet!
Som en djungel...



Andra stoppet!
Tror att bilden talar för sig själv...



Tredje stoppet!
Jag vet inte vad jag ska säga...Men faktiskt hittade vi ett par riktigt överraskande saker=)



Fjärde stoppet!
Vi fick verkligen gräva djup här...ojojojo



Femte och sista stoppet!
Hjälp....Glitter kaos, är vi i USA eller. Shit vi var självlysande när vi gick där i från!!!!



Trots allt detta är vi faktiskt riktigt nöjda med dagen, bra saker har vi grävt fram...

Kommentarer
Postat av: Liselott

Tur att ni är proffs som alltid hittar snygga "nålar" i höstacken :)

2011-10-19 @ 19:28:28
Postat av: ulle

fan va snygg han e. Men va har hänt med skipantsen dom sitter ju helt löst ;-)



puss love y everyone!!

2011-10-20 @ 19:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0