Röj...

I dag är det stor röj i källaren här på jobbet som gäller. Jag mår rent dåligt av att se hur mycket vi har där nere....Jag hälsade på i en butik i Härnösand Etage som ägs av Jenny. Jag kan inte förstå..Hon hade en lite garderob som lager, allt annat fanns framme. Det beundrar jag, här är det tvärt om..hehe, jag tror jag har mer i källaren än vad jag har i butiken.
Men nu så...Nu ska jag städa, röja, släng och sortera...Vi får se hur långt jag hinner=)

Trevlig söndag till er alla runt om och över allt!!

Kommentarer
Postat av: Liselott

Det kan ju bero på inköpen... :)

2011-11-06 @ 17:15:54
Postat av: jenny söderberg

ha ha tok skrattar den där butiken Etage Blommor har inte alltid så välstädat som du nu tror ;) ska ta ett foto på hur det ser ut just nu på övervåningen....kaos!! / "ägarinnan" på Etage ;)

DU har en otroligt fin butik, jag är alltid avis!

Syns vi i januari? Rumskompis igen? :)))

2011-11-08 @ 20:12:29
URL: http://www.etageblommor.se/
Postat av: Linda

Det tycker jag låter som en bra ide=)

2011-11-08 @ 20:43:09
URL: http://aklejatrend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0