Vinnare....

Tävlingen är avgjord och vi säger grattis
 till den lyckliga vinnaren
Maria

(Jag har mailat dig och så fort jag får svar kommer armbandet på posten.)

STORT Tack till alla som var med och tävlade, jag hoppas ni fortsättertitta in här och
att ni är med och tävlar vid nästa tillfälle.

Om jag nu vågar ha mer tävlingar, jag har hört på omvägar att man inte får ha tävlingar på bloggen
och att man kan bli bötfäld om man har det. Men att man kan söka någon typ av
tillstånd för att få fortsätta.....Verkar så konstigt, för det känns som om det är upp till mig om jag vill
ge bort saker från min egen butik....Konstigt, konstigt!

Är det någon som vet något mer om det här...Om det äns stämmer?


Kommentarer
Postat av: Malin

Det är nog ok att ha tävling sålänge det är gratis att delta. Kostar det så kräver det dock tillstånd från polisen. Så fungerar det iaf hos oss! :)



Hälsningar Malin

2011-03-16 @ 18:37:19
URL: http://malinjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0