Caesar Collection...

Jag tror ni har fattat att jag gillar Caesar Collection. Det är lite som mitt andra liv och mitt andra jobb!!

Jag köper ju i stort sätt bara Caesar krukor, och då är det klart att man måste visa det. Många kunder har redan börjat att lära sig att Caesar finns, hur deras krukor ser ut mm, det börjar bli ett begrep, så som tex Sia och Miljögården. Och det är klart att man vill visa att man har dem som leverantör. Så jag är stolt att få sätta upp denna vepa och att ha de helt suveräna påsarna/väskorna hemma i butik!




Kommentarer
Postat av: Linda på Lindas blommor & design

Suveränt bra väska! Ryms hur mycket som helst i den (nästan) ;)

2011-03-17 @ 15:41:58
URL: http://lindasblommorodesign.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra kort där Jenny ditt lilla fotofreak!

2011-03-17 @ 20:46:42
Postat av: jenny söderberg

säljer ni dessa väskor?

2011-03-18 @ 07:57:35
URL: http://www.etageblommor.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0