Mitt namn....

När jag föddes, föddes även Linda Ulvaeus dotter till Abba Björn och Agneta Fältskog....Min mamma tyckte att de gav sin dotter ett så vackert namn, så vackert att det även fick bli mitt. Jag är döpt efter Björn Ulvaeus dotter.... den historien har jag hört länge...typ 37 år snart!!!

Förra veckan hade vi en av våra "kändiskunder" inne, hon är hästuppfödare och hästrtänare. Av någon anledning kom de in på att hon hjälpte Linda Ulvaeus med hennes hästar...Och mamma berättar då samma historia. Våran kund säger att hon ska berätta det för Linda....Ja ja som om hon skulle bry sig om det tänkte jag.
Men så i dag kommer kunden in  och ger mig en singerad barnbok som Linda Ulvaeus skrivit. Kunden säger att Linda hälsar att hon gillar mitt namn....Ha ha rätt kul och boken passar mig presic den handlar om att baka=)


Kommentarer
Postat av: Liselott

Häftigt!

2011-03-15 @ 18:54:10
Postat av: jenny söderberg

vilken fin människa :)

2011-03-15 @ 19:46:24
URL: http://www.etageblommor.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0