En månad...

Tiden går så fort, den bara rinner i väg...Nästan så det är lite skrämande.
Idag om en månad sitter jag på flyget mot Helsingfors, för att sedan fortsätta mot Kina och Hongkong. Tycker nyss att jag var där men det är ju redan ett halvår sedan.
I år ligger Canton mässan över påsken, lite knepigt för mig...Man har ju rätt mycket att göra i butiken då, men min personal har övertygat mig till att det går bra, att de klarar sig utan mig. Så jag tror dem och självklart vet jag att de klarat det galant. Kanske de till och med tycker att det är skönt att jag inte är här och tjatar=)).

Det ska bli jätte roligt att komma i väg, se nya saker och få ideer och inspiration. Det blir en lite annorlunda resa denna gång på flera sätt. Det kommer att gå bra jag får vara tuff och självsäker, men jag kommer att sakna och önska!!

Ja ja ...I varje fall 17 April åker jag............................



Canton Fair..

Kommentarer
Postat av: Just me

Du vet vad jag har sagt. Det kommer att gå skitbra!!!

2011-03-17 @ 15:19:47
Postat av: Stina

Linda Klar du kommer klara de!



vad är det du kommer sakna och önska? ;)



kram kram

2011-03-19 @ 18:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0