Det är ju sommar....


På morgonen i dag var jag faktiskt i skogen, var tvungen att leta material till att bygga  Caesars showroomet med i helgen.( för på fredag börjar vi bygga för våren 2012) Om man var duktigare eller hade mer tid eller i varje fall lärde sig att planera och vara ute i mer god tid, så skulle man kunna använda sig av mera naturmaterial. Ja ja, nu har jag i varje fall fått i hop en hel rishög som pappa skulle sagt...Men när jag gick där och letade snubblade jag över alla dessa små smultron...Och om något är sommar så är det väl ändå smultron. Jag blev helt förvånad för jag trodde inte de kommit än, eller i varjefall inte att de var röda.... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0