Nu skulle man...

Nä nu skulle man verkligen inte jobba, man borde ha semester och bara ligga och lata sig i solen. Vilken tur för mina tjejer att jag gett dem semester just denna vecka...
I dag har jag varit helt själv på jobbet, hela dagen. Det går men man hinner inte mycket mer än att ta kunder, jag hade en rätt stor begravninga med mycket blommor att göra också. Tiden rann i väg rätt snabbt, mycket snabbar än vad jag ville...Jag var inte klar med allt när klockan slog sex...Nej nej nej, det var bara att jobba vidare, 21.05 lämnade jag Söderköping.
Men är man egen företagare så är man, finns inget att klaga över =)


Kommentarer
Postat av: mamma

Bra Linda, så ska det låta, och jag skäms inte ett dugg när jag ligger i solen och viftar med mitt jättebandage. Jag skojjade bara, du vet att jag hade kommit och hjälpt dej om jag kunnat. Föresten har jag bränt mig över hela kroppen, inte under bandaget då, så det skulle vara skönt att svalka av sej i källaren på jobbet. Fin solnedgång!

2011-06-28 @ 22:16:22
Postat av: [email protected]

Du är duktig du kämpar alltid ,tänker på dig kram kram

2011-06-28 @ 22:41:07
Postat av: Liselott

Du får väl tänka på att du oftast har lediga helger (förutom när din personal har semester) samt att du ska till Turkiet snart. :)

jag jobbar ju alltid mer än heltid, men det som fick mig att inte däcka var just att tänka på det positiva...typ min Turkietresa som var helt underbar.

Fortsätt kämpa! :)

Kram

2011-06-29 @ 08:08:01
Postat av: Vanja

Vilken energi du har. Härligt. Önskar dig en skön sommar även om du jobbar.

2011-06-29 @ 13:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0