Söndag...

Och jag på jobbet i dag med, jag kan erkänna att det kändes tugnt i morse, det gjorde det! Men nu känns allt så mycket bättre...Det känns lätt att jobba och jag känner mig glad.
Jag har haft så trevliga kunder på morgonen, alla har tyckt vi har så fin, att det är en sådan mysig butik, att vi har så roliga och fina saker.
Det är endel butiker som har och ska slå igen är i söderköping, det är jättetråkigt, för vi behöver alla handlare vi kan få, Söderköping behöver alla mysiga små butiker.
En kund frågade, det går väl bra för er, för jag vill inte att ni slår igen. Det är så många som ger upp, men ni ska väl vara kvar, vi vill inte mista er. Ni är överlägset den finaste blomsterbutiken i Söderköping, ni fixar alltid så man blir nöjd. Och vill man ha något speciellt, då går man till Akleja.
Hur skön är det inte att höra det!


Kommentarer
Postat av: Liselott

Det är bra att du jobbar på... Att en del butiker ska stänga tycker jag också är tråkigt, men det handlar nog inte bara om att "man ger upp". En del vill nog bara göra annat i livet än att vara på ett och samma ställe, prova nya utmaningar i livet, eller så är man trött på att driva eget. Man vill helt enkelt prioritera om i livet, vilket jag tycker är klokt för en del.

Alla ska göra som de vill, men det vore bra om några vill "ta över"/starta några nya butiker i Söderköping. Sen bör alla söderköpingsbor gynna butikerna. :)

2011-07-03 @ 14:35:48
Postat av: linda

Men Liselott, läs vad jag skriver....Det var inte jag som sa att de givit upp, det var kunden. Jag vet också varför en del väljer det och visst gör de rätt. Klart man ska göra det man vill!!

2011-07-03 @ 14:48:02
Postat av: Liselott

Ja, det läste jag väl...men jag trodde man bara fick skriva lite kommentarer och skriva av sig utifrån vad du skriver. Det var med andra ord inte riktat personligen till dig. :)

2011-07-03 @ 14:51:01
Postat av: Liselott

Nu läste jag om mitt inlägg och första meningen var ju till dig så det var lätt att misstolka. Hur kunde jag glömma blankrad/nytt stycke??? Ska inte hända igen :)

2011-07-03 @ 14:53:19
Postat av: fina

Åh vilken underbar blogg, kan tänka mig att din butik är lika härlig. Nu har jag njutit av dina bilder och skapelser en lång stund - vad duktig du är! Hade jag bott i Söderköping hade jag definitivt anlitat dig!

2011-07-04 @ 15:35:01
URL: http://tabergstosen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0