Jag har det bra....



Visst är det underbart att vara utomlands, allt är framdukat och det finns aktiviteter för hela dagen. Det negativa är bara att det tar slut alldelles för fort. Men än har vi ett par dagar kvar och vi börjar komma in i rutinerna. Inte för att vi gör så mycket....badar och badar och badar lite till!

Fint och enormt stort hotell bor vi på, massor och då menar jag massor med mat, stranden nedanför poolkanten och flera pooler,kilometer långa vattenrutschkanor, bamse, lilleskullt och alla deras vänner och varmt, jättevarmt ...men vad gör väl det om men inte behöver göra något själv. Ja bara så att ni vet, jag längtar inte hem!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt, jag unnar er det. Bara så du vet, vi har också jättevarmt, och vi har en jättefint bygge runt vår pool. Än en gång TACK Patrick. Idag har vi städat och det är så härligt att äntligen komma igång i stugan. Kramar till er alla.

2011-07-09 @ 20:22:20
Postat av: Anonym

älskar att se de där rosiga kinderna dina killar får, skönt att ni har det bra, tänker på er massor. Cornelia undrar om olle och adam leker med Bamse dom mycket????? Kram kram

2011-07-09 @ 20:28:00
URL: http://blogg.mama.nu/steinerwife/
Postat av: mamma igen

Jag bara undrade Linda, vad gjorde du alla 112 timmar som du inte jobbade innan semestern? Får jag gissa så tror jag att du gör som jag, jobbar vidare hemma. Blogga, fixa fakturaunderlag, fakturera, ta hand om inbetalningar, betala räkningar, gå igenom beställningar, gå igenom vad som skall fixas under din semester, o.s.v (För den som inte läst innan, så var du på jobbet 139,25 timmar på 10,5 dagar) Jag slår vad om att du drömde om jobbet också. Så, ha det så bra nu och koppla av om du kan....Men kom ihåg, du är inte ensam om att jobba mycket....

2011-07-09 @ 21:14:02
Postat av: Liselott

Låter och ser härligt ut, njut.

2011-07-10 @ 08:01:28
Postat av: Mamma

2011-07-12 @ 14:38:06
Postat av: mamma

Du behöver väl inte ta semester från allt, jättetråkigt utan nya inlägg. Kram på Er

2011-07-12 @ 14:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0