Det går i bland...

Om man springer runt lite och söker täckning kan man ha tur att att komma ut på nätet.... Skojar ni att det är fint här, en liten, liten stuga, med det gamla mysig kvar. Allt man behöver men inga fineser. Att åka hit har bara gjort min önskan om en egen liten stuga ändå större. Jag kan få bygga en här har karin lovat...Men jag vet inte, lite långt kanske, det är ju inte direkt så att man kan åka till butiken och jobba en dag och tillbaka på kvällen...

I morgon ska vi ta lite foton och fånga det finaste och mysiga....




Kommentarer
Postat av: jenny söderberg

Hälsa så mycket!! Å det är ju inte långt till min butik ;) om inte annat åker du FÖRBI Härnösand på vägen hem :) Om ni åker på dagen, sväng gärna förbi och bara säg hej!

2011-07-19 @ 08:10:19
URL: http://www.etageblommor.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0