Fågelskit.....

Fick en stor äcklig fågelskit i skallen i dag. Stod mitt i stan med lillasyster, och kända att något stort och hårt slog till i huvudet på mig. Gud så äckligt, Syster skratta så hon nästan kissa på sig. Inget hade vi att torka med så vi fick ta ett kvitto, för det har jag visst gott om!
Jag har alltid hört att om man lyckas bli träffad av fågelskit så ska man köpa en lott. För turen att vinna på lotter och att man lyckas står precis där en fågel skiter har lika stor chans....
Jag köpte en....Men inget vann jag. Den ända slutsats, jag kan dra är att jag har mer otur än tur....

Japp så var min dag!

Kommentarer
Postat av: Liselott

Det skulle jag vilja sett...

2011-01-15 @ 18:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0