Shit my God...

Vad får de allt i från...När Olle (snart 4 år) och jag baka de bullar i helgen och de varit i ugnen ett tag...ropar jag på honom.
-Olle kom och kolla så stora bullarna blir.
Olle kommer springande och kollar i ugnen.
-Å shit my god (åå sitt my gaaad) vad stora, mamma.
- Va vad sa du.....
-Shit my god, mamma...det är ett svärord!
-Men får du säga det då?
-Elias på dagis säger det och han säger att det är ett svärord....

Kanke skulle ta och prata med den där Elias =)



Att de får till det, och får in allt på rätt ställe...Man kan ju inte annat än att skratta, och så farligt svärord är det ju inte!


Kommentarer
Postat av: Kari

Barn er herlige! Ta vare på alt det fine og morsomme de sier, man glemmer så fort.



Kari :-)

2011-02-22 @ 20:03:52
Postat av: Emilia

Hahaha! Åh gudars va sött :)

2011-02-22 @ 22:02:49
URL: http://emiliahelene.blogg.se/
Postat av: moster frida

ÅH SHIT MY GOD VAD JAG ÄLSKAR OLLEBONK!!!

2011-02-22 @ 22:27:13
Postat av: mormor

Olle är så cool....

2011-02-22 @ 22:53:44
Postat av: jenny söderberg

log när jag läste det du skrev, dom är ju bara för härliga!!

MIN Elias kör också dom där orden :) han är 3,5 år.

2011-02-23 @ 21:02:02
URL: http://www.etageblommor.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0