Skillnaden är stor...

Mixade tulpaner eller mixade tulpaner....

Jag gillar inte mixade tulpaner, ni vet ett 10 pack med typ 4 olika färger på tulpaner. Jag tycker inte det är snyggt och måste man ha det så måste man minst ha två buntar hellst tre, så det blir lite mängd...Men hur det än är så gillar jag inte de vanliga mixade buntarna, trots att det är dem vi säljer mest av....

Men alla kan ju ändra sig...Nu i veckan så fick vi hem 10 pack med mixade papegoj tulpaner och jag måste bara säga att de var helt underbara, vilken explotion, så nu gillar jag mixade buntar. Men självklart måste det vara rätt mix och självlkart måste det minst vara två buntar...


Kommentarer
Postat av: Liselott

Håller med dig!

2011-02-26 @ 14:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0