Riktig eller?

Visst kom han tomten...Men ser ni Adams skeptiska blick=) Jag tror inte det var den riktiga, det var nog bara någon som hjälper tomte...För skägget satt löst och man såg att han hade brunt skägg under..haha

Olle där emot han tror stenhårt på allt med tomten, och han hade då en massa frågor..Inte det lättaste för "tomten" att svara på.


Jag vill att barnen ska tro på julen och jultomten och längta till allt det där magiska som faktiskt julen  kan ha. Jag älskar julen och har alltid gjort, men jag vet inte vad det är som fått mig att tappa tron lite nu. Det blir aldrig riktigt som jag tänkt mig, förväntningarna slår inte riktigt in. Men jag  gör allt för att mina barn ändå ska få allt det fina...Och jag vet att det kommer tillbaka, och kommer aldrig att ge upp om julen. Jag ska få min drömjul en vacker dag.

Kommentarer
Postat av: Liselott

Härliga bilder. Jag känner som du inför julen...den ska va så där magisk fin :) Nästa år kanske :)

2011-12-27 @ 10:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0