Så många fina...

Jag måste ju säga Tack till alla som har hjälpt mig fixa julen. Det är så många jag inte skulle klarat mig utan. Först och främst mina tjejer Paula, Ewa, Jenny och Maria och jobbat från tidig morgon till sen kväll, bara för att det är det man måste. Och min lillsis Frida som har hoppat in och jobbat extra för att hjälpa oss hinna, hon har även sätt till att mina killar fått gått på stan och köpa julklappar (tur jag har dig). Vår ny Budtjej Fia som i mörkret körtskyttetrafik mellan husen hela julveckan. Alla kunder som sagt hur fint vi har det och hur mycket snyggt vi har. Till alla de som gett mig fina presenter och ord Helene, Ulla, Anna, Tjejerna,Camilla,  Etage, Evaboden, Liselott och så klart till er alla som get fina och värmande kommentarer.
Sen har jag min bästa vän som peppat mig genom hela julen, hade inte klarat mig utan dig Karin....

Jag har säkert glömt någon...Men jag säger Tack, Tack, Tack till alla som på ett eller annat sätt funnits till under julen=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0