Lycka....

Gud vad lycklig man kan bli när man får datorn att fungera.

Jag är alltså på väg nu, på väg mot först och främst Hongkong. För Er som inte vet så ska jag på inköpsresa med Caesar Collection, mitt andra jobb. Två gånger om året har jag åkt ill Kina ett tag nu för att hjälpa till med inköpen och för att vara med och designa krukor mm. Vi börjar i Hongkong och inköpen av sidenväxter, sen fortsätter vi över till Kina och Cantonmässan, och då är det inköp av krukor, pynt och presentsaker och div annat kul vi kan hitta. Det är mycket jobb, långa dagar och mycket gå...Men det är roligt,det är verkligen en kick. Och jag är så jätteglad för att jag får följa med på de här resorna, för det är verkligen en upplevelse och äventyr, och inget jag skulle komma i närheten av att göra om jag inte åkte med Caesar.

Fråga gärna om ni undrar något!!

Nu sitter jag i Helsingfors och väntar på avgång, lång väntan blev det. Jag kom hit kl 14.30 och planet går 23.40. Men nu tillslut fick jag igång internet och då rinner ju tiden iväg.



Det var en enormt skumpig resa från Norrköping till Helsingfors, jag hoppas på att nästa blir bättre. Snart kommer min reskompis Helene också, hon har åkt från Bromma så hon slapplite av vänte tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0