Det går inte...

Jag har så mycket att visa och berätta, men det går inte att ladda upp bilder. Det händer något hela tiden. Igår var vi på masage till kl 03.00, vi har återigen fått stanna för att taxichaffören var tvungen att kissa, vi var två millimeter från att krocka med en tucktuck, jag har tappat mitt entrekort två gånger...och hittat det båda, jag har lärt Helene att ta långa steg, vi har fått ägg till efterätt...efter lite missförstånd, prutat till förbannelse, idag kommit på att vi inte alls åker hem på onsdag utan på tisdag...lite panik, Jag hör illa...tyckte Helene sa Thank´s dude till en kinesisk leverantör, fast hon sa thanks to you, kissat i hål...usch fy och förbannelse, hittat en egen privatchafför, träffat Ullareds inköpare...åå bara för att jag skulle skriva allt som hänt kan jag inte komma på. Men en sak är säker är att vi inte har tråkigt.

Hoppas ni alla har haft en underbar påsk, vi har hört att ni har sommar där hemma....

Kommentarer
Postat av: Liselott

Vad hysteriskt roligt det låter. ;)

2011-04-24 @ 20:30:59
Postat av: Anonym

Den som ändå fick följa med........ nä jag är väl kvar hemma:(

2011-04-24 @ 20:55:35
Postat av: Peter Alberti

Ni verkar ha det bra men vi har det också rätt skönt mellan 19-22 grader & strålande solsken.

2011-04-25 @ 13:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0