Bilder med känsla...

Jag har fått låna lite bilder från ett bröllop där vi gjorde buketten. Jag tycker de är så fina, de har sådan känsla och ändå är i så där all enkelhet.
Som en liten saga!

Bilderna är tagna av Anne-Charlotte Andersson hon är fotograf och stylist, kolla på hennes hemsida för info om fotografering mm. Titta även på hennes blogg den är helt fantastisk, så mycket inspiration. Hon har ett underbart hem, för mig ett drömhem, recept, inredning, foton och massor mer. Kolla jag lovar att ni inte blir besvikna!








Kommentarer
Postat av: Marie

Lotta är en helt fantastisk fotograf. Vi fick en helt underbar förmiddag i brunnsparken. Vår dotter är annars lite skeptisk emot främmande människor men med Lotta gick det hur bra som helts! Vi kan verkligen rekommender Lotta. Även buketten blev precis så fin som vi önskade!



Mvh familjen på fotot

2010-09-15 @ 19:06:21
Postat av: Emelie - PT och kostrådgivare

Åh vad fint! Ungefär så såg min brudbukett ut :) Gillar!

2011-08-11 @ 07:30:18
URL: http://bodybybeijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0